  • Data: 2013-10-10 08:56:02
    Temat: Re: Zbieramy przetwory dla pani komornik
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 10 października 2013 06:48:54 UTC+2 użytkownik Krzysztof 45 napisał:
    > Zgnoić, upodlić, odrzeć z godności...
    > To taka wersja lub forma systemowego zamordzia.
    A co zrobic z byłym pracodawca mojej mamy:
    Moja mama(jak i kilka innych kobiet pracujących u niego) maj nakaz zapłaty czy jak to
    się tam nazywa na ponad 6tys zł + odsetki za 3 czy nawet 4 lata juz.
    Gościu firme zamknął z pracownicami sie nie rozliczył z dostawcami itp równiez.
    Komornik mamie odpisał- "egzekucja bezskuteczna" i dopisał że jak dowiemy się o
    jakims majatku do zlicytowania to mamy mu dac znać.
    Dowiedziałem sie nioedawno że od jakiegoś czasu już roku gość prowadzi sklep i spory
    przydrożny bar. Auto którym sie porusza też kilkanaście tysi kosztuje.
    Oczywiście zgłosiliśmy to komornikowi, wiem że komornik był w "jego" lokalach i
    sprawdzał w wydziale komunikacji. Działalność jest założona na byłą żone auto też.
    Gość ma sie dobrze i śmieje się w oczy tym którym kase wisi.
    Myślę że tu zgnojenie, upodlenie itp wcale by nie było zlym rozwiązaniem.
    Kazdy medal ma dwie strony i trzeba o tym pamiętać.