  • Data: 2013-10-10 09:06:36
    Temat: Re: Zbieramy przetwory dla pani komornik
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 10 października 2013 08:54:15 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

    > Chwila, chwila, to nie ta bajka :)
    > Tu dywagujemy o komorniczce, która zapier.... słoiki z przetworami na
    > zimę, a nie o komornikach pogryzionych przez psa.

    A skad wiesz jak bylo naprawde? Moze babka ma "drugie zycie" w ktorym zyje
    w dostatku, a tylko udaje biedna mamusie zeby wszyscy byli po jej stronie? :)
    Nie wiesz dokladnie jaka tam jest sytuacja, znasz tylko te ktora przedstawily
    media, a one niestety przedstawiaja wszystko tak zeby zrobic show i
    przyciagnac widzow przed ekran. Rzeczywistosc byla czasem zupelnie odmienna.

    Moja sasiadke naciagnal facet (pracownik banku!) na 90 tys pln, obiecywal
    gruszki na wierzbie, a sasiadka starsza kobiecina, bardzo naiwna, z chorym
    synem. Oddala mu cale oszczednosci, nabrala kredytow na ~40 tys pln w roznych
    parabankach i teraz jest gola i wesola i z emeryturki nie jest w stanie
    w ogole przezyc (i oddawac ciagle rosnace zadluzenie). Sprawa w sadzie
    wygrana, komornik ma w rece nakaz i co? Nic nie moze zrobic bo wszystko
    zapisane na zone. Przynajmniej goscia posadzili na 3m-ce bo ofiar znalazlo
    sie wiecej ale kasy chyba sasiadka dlugo nie zobaczy. Jak myslisz - jak te
    sytuacje przedstawilyby media? :-) Biedny mlody czlowiek na starcie
    swojego zycia pozbawiony wolnosci, w pudle siedzi, a taki dobry chcial byc
    i tylu osobom pomoc (podobno obracal ta kasa na gieldzie). Daj spokoj,
    wylacz TV, przestan ogladac wiadomosci/panorame/teleekspres i inne tego
    typu odmozdzajace programy :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.