  • Data: 2011-07-23 10:35:57
    Temat: Re: Zbiornik na wode uzytkowa
    Od: "Gejzero SQ3OGX" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:j0ckq2$1nj$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > ja tam bym zrobil po prostu ze 3 takie zbiorniki i kup pompę do wody
    > brudnej/czystej (nowa :)))) i bedziesz ja wkladal tylko do zbiornikow zeby
    > uzupelnic poziom w pierwszym ktory podlaczysz pewnie do hydroforu.
    >
    > troche biegania ale dzialac bedzie. alternatywa to wycinasz dziury przy
    > ziemi i laczysz trojnikami (zbiorniki obok siebie a przed nimi rura).
    > minus tego rozwiazania jest jeden i to spory. nie odsprzedasz tak
    > uszkodzonego zbiornika jak juz ci przylacze zrobia. moze jako magazyn
    > deszczowki sobie wykorzystasz ale ja bym tam w dziurawy tez sie nie bawil.
> [...]

    Połączenie hydrauliczne można zrobić bez uszkadzania tych zbiorników tylko
    trzeba pilnowac aby ich nie opróżnić poniżej ustalonego poziomu.
    Poprostu łączysz je rurami, takie odwrócone do góry nogami Uwsadzone jednym
    koncem do jednego zbiornika a drugim do drugiego, przy czym konce rur
    powinny się znajdować poniżej najniższego spodziewanego poziomu wody.
    Na zagięciu rury w najwyższym punkcie musisz zamontowac zawór i przez niego
    odessac znajdujące sie tam powietrze. Jak to zrobisz to zbiorniki będą
    połączone ;) Oczywiście jeżeli nie zapowietrzysz przypadkiem tych łączników.

    Gejzero.