  • Data: 2012-03-04 08:32:06
    Temat: Re: Zdalne sterowanie chałupą z komórki
    Od: Budyń <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jiu5c3$j2g$1@news.task.gda.pl...
> [...]

    tak sobie myśle ze możnaby spróbowac postawic komputer na linuksie typu "pi
    raspberry" (100zł), a potem coś w systemie 1-wire:
    -moduł z przekaźnikami http://www.meraprojekt.com.pl/mp00221.html (220zł).
    -różne czujki pomiarowe http://wiki.2o.pl/wiki/Strona_g%C5%82%C3%B3wna

    Komp trzeba podłaczyć do netu a wtedy bedzie dostęp poprzez internet, a
    ponieważ w telefonach net jest powszechny to moze to nawet lepiej dzialać
    niz sms :)

    b.