  • Data: 2012-03-04 10:49:25
    Temat: Re: Zdalne sterowanie chałupą z komórki
    Od: Andrzej S <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-03 19:33, Jacek pisze:
    > Zależy mi na rozwiązaniu prostym i niedrogim.

    Mam to zapakowane na wiosce, wiec szczegóły moge podac w nast. weekend.

    Kupione na Allegro, starenka Nokia + plytka, kabel polaczeniowy, itd.
    Koszt - nie pamietam, nie wiecej niz 150 zl. (Pobieznie) rzucilem okiem
    i niestety nie widze juz tego.

    Zasilanie stale z akumulatora 12 V.

    Kazdy z kilku predefiniowanych SMS (od ustalonego numeru, wiec na
    reklamy nie reaguje) zalacza/wylacza jeden z bodajze 3 przekazników,
    sterujacych urzadzeniami w domu.

    Po zwarciu/rozwarciu kilku par styków urzadzenie wysyla SMSy pod
    wskazane numery (czyli namiastka obserwacji). Mozna tez zdalnie
    (SMSem) przepytac o stany zwarc/rozwarc.

    Byla jeszcze ciekawostka taka: po odpowiednim zadzwonieniu telefon
    dawal mozliwosc posluchania, co w domu piszczy.

    Nigdy tego nie wdrozylem, ale zrobilem solidna symulacje na biurku
    i calosc zdaje sie dzialac.

    pozdr serd
    --
    A S