  • Data: 2012-03-05 10:15:29
    Temat: Re: Zdalne sterowanie chałupą z komórki
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Miałem raz bramę do magazynu otwieraną i zamykaną smsem. Jedna z kamer
    (podgląd przez internet) była skierowana na bramę, aby można było
    sprawdzic, czy rzeczywiście zrobiła co się chciało. Fajna rzecz, gdy
    będąc na końcu świata można pomóc magazynierowi, kóry zapomniał kluczy.

    No właśnie, większosc bram działa na zasadzie zamknij/otwórz i nie wiesz czy
    jest
    otwarta czy zamknięta jak nie masz kamery :(

    ten sam problem mam z silnikiem NICE przy bramie garażowej, a kupując takiej
    renomowenej
    firmy sinil nawet nie zastanawiałem się, ze moze byc taki problem :)