eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieŻe podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie... › Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
  • Data: 2018-08-02 21:23:09
    Temat: Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziennie zjadamy 6 bulek. Bulka kosztuje mnie 10 groszy. W sklepie 35 groszy. Dalej
    sobie policz. Wiecej rocznie oszczedzam na bulkach niz wydajesz na pieczywo. Przyklad
    z pieczywem mial pokazac ze praktycznie bezinwestycyjnie mozna osiagnac calkiem
    przyzwoity zysk. Teraz Twoja kolej. Napisz ile zostanie w kieszeni po dwudziestu
    pieciu latach uzywania instalacji fotowoltaicznej za 25 tysiacy majacej moc
    maksymalna 5kW. Dla ulatwienia dodam ze z obserwacji roznych portali wynika ze
    instalacja fotowoltaiczna w Polsce daje tyle w kilowatogodzinach co ma mocy w watach.
    Mozesz przyjac ze eksploatacja przez cwierc wieku jest beznakladowa.

    OK. Wyszło mi 550 zł oszczędności z tych bułek.

    Fotowoltaika - chyba mnie z kimś pomyliłeś. Uważam, że to kompletnie
    nieopłacalne i musi takie być - inaczej duzi dostawcy prądu mieliby
    kłopot i cywilizacja by nam się zawaliła.

    --
    MN