eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieŻe podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie... › Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
    Subject: Re: Że podwyżki są to widać, ale nie wiedziałem że aż takie...
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Bula <b...@s...onet.pl>
    Date: Mon, 6 Aug 2018 00:55:05 +0200

    W dniu 2018-07-31 o 11:00, Pete pisze:

    > Propaganda rodem z TVPis. Co mnie że w europie też biją murzynów. Mnie
    > interesuje sytuacja tu i teraz.

    Drozeje, bo gaz rope i gaz kupujem. Cena produktu idzie w gore, to i my
    placimy wiecej. Tutaj logika jest bardzo prosta.
    Fajnie jak tanialo, teraz znow idzie do gory.
    Paliwo bylo drogie przeciec, koncowka 2012/2013 to prawie 6 zl :),
    nastenie spadlo i kazdy sie przyzwyczail, ze bylo tanio (prawie 4,10).
    Teraz producenci ropy doszli do wniosku, ze koniec tego dobrego i trzeba
    znow zaczac zarabiac.

    > Co ma piernik do wiatraka? Prąd z ropy mamy u nas???

    Prad drozeje dzieki Uni i dzieki temu, ze glownym zrodlem pradu w Polsce
    jest wegiel, a co za tym idzie produkcja C02 :) i cos tam placic mam za
    to. Byl fajny artykul ostatnio na temat cen pradu. IMHO bez atomowki to
    nic nie poradzimy, bo pradu bedziemy zuzywac tylko wiecej, szczegolnie
    kiedy cisna aby przejsc na samochody elektryczne. Wtedy dopiero bedzie
    problem z pradem.

    --
    Adam