  • Data: 2009-07-30 14:17:03
    Temat: Re: Żelazko parowe. Opinie
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30 Lip, 01:23, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Ikselka" a...@c...goog
    legroups.com

    > : Moje ma przewód odłączany - super sprawa. Stare jest, a nadal na topie
    > : wśród nowoczesnych - pod każdym względem. Dobry to był zakup, oj,
    > : dobry i wart swojej ówczesnej ceny.
    >
    > Jakie to?

    Kenwood Combi 3. Przekręca się taki ładny wihajsterek z tyłu
    żelazka i możesz prasować bez przewodu (oczywiście póki nagrzane
    żelazko - a trzyma temperaturę bardzo długo), jednak nie trudź się,
    nie znajdziesz go już w sprzedaży ani nawet w necie - modele sprzed
    3-4 lat są już zabytkami, a co dopiero moje, sama nie wiem, może już z
    10 lat ma albo i 12... Ale jest takie super, że dzięki niemu (oraz
    dzięki zmywarce Bauknecht, niestety padniętej po 13 latach
    bezawaryjnego użytkowania) uwierzyłam, że coś w ogóle może być
    naprawdę i absolutnie dobre - w zakresie AGD...