  • Data: 2009-01-22 16:47:26
    Temat: Re: Zielono mi
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A propos tynków to ja słyszałem że mineral jest bardziej odporny na takie
    wykwity.
    Zaś jeśli chodzi o zieloną ścianę to zauważyłem że u brata na domku było
    podobnie choć może mniej intensywnie. Może to mleczko jest jakieś trefne?
    Obok tej ściany jest przewiew i nie ma roślinek, ale na sąsiedniej działce 2
    lata z rzędu była plantacja buraka cukrowego i facet odżywiał je dolistnie
    (opryskiwaczem) więc mogło to wpłynąć na skalę zjawiska.