  • Data: 2012-01-19 11:47:02
    Temat: Re: Zima nadeszla
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam napisał:

    > Ja mysle ze wiekszosc instaluje WM dla komfortu jednak :) Dzieki WM
    > moglem sobie np. zrobic suszarnie w niewielkim pomieszczeniu
    > przyleglym do lazienki na poddaszu bez ani jednego okna, w ktorym
    > suszenie odbywa sie bardzo sprawnie i nie ma problemu z wilgocia, nie
    > obawiam sie ze mi w naroznikach grzybek urosnie czy cos podobnego :)
    >
    > A pstryczek sie przydaje - przyjdzie wiecej osob, jakas wieksza
    > imprezka to mozna latwo i pod reka przelaczyc na wyzszy bieg. Rozne
    > rzeczy sie zdarzaja - ostatnio moj pies tak sobie stanal ogonem przy
> [...]

    Witaj
    bardziej chodzi mi to, że jak masz WG to żeby wywietrzyć w kiblu to albo
    otwierasz okno, albo włączasz/ustawiasz wentylator tylko w tym
    pomieszczeniu, cała reszta domu nie musi być tak intensywnie
    wentylowana. Z tego co napisałeś, zrozumiałem, że posiadając WM,
    wietrzenie jednego pomieszczenia automatycznie wymusza wymianę powietrza
    w pomieszczeniach gdzie wymieniać go być może nie ma potrzeby. Czyli
    niekoniecznie dobrze i oszczędnie. Oczywiście jeśli chcemy wymienić
    powietrze we wszystkich pomieszczeniach na raz to jeden pstryczek się
    przydaje, choć uważam, że taka sytuacja jest jednak rzadsza.

    pozdrawiam
    rafał