  • Data: 2010-01-03 14:17:17
    Temat: Re: Zimno :-(
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hhq29l$ba0$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Nie. Sprzedac je, kupic mniejsze, a za roznice w cenie
    > uzyskac srodki do utrzymania sie. Czy bezrobotnego wlasciciela
    > palacu tez mamy dofinansowywac?

    Po pierwsze mieszkanie musi stanowić właśność, a nie wynajmowane lokum.
    Po drugie musi się znaleźć klient, który kupi takie mieszkanie i zapłaci
    godziwą cenę.
    Po trzecie trzeba znaleźć mieszkanie, w którym będzie dało się żyć godziwie
    w cenie mniejszej niż użyskana kwota ze sprzedaży wcześniejszego mieszkania.
    Po czwarte trzeba jeszcze mieć pieniądze na urządzenie nowego mieszkania, a
    zatem część tej różnicy pójdzie na remont i umeblowanie, bo tanie mieszkanie
    to mieszkanie zaniedbane.
    Po piąte trzeba mieć odwagę i głowę do takich interesów, a zazwyczaj osobom
    starym brakuje zarówno jednego jak i drugiego.
    Po szóste przejawiasz typowo polską mentalność tzn. "zabrać tym, którzy
    cokolwiek jeszcze mają".
    Czy nie uważasz, że ludzie pracujący całe życie na swoją emeryturę czy rentę
    nie mają prawa do godziwych emerytur i rent zapewniających im normalne życie
    ? Ja uważam, ze wielu emerytów po prostu zostało okradzionych przez państwo
    z ich emerytur. Nie rozumiesz tego, bo jeszcze Ciebie nie dotyczy ta
    sytuacja, ale zapewne i kiedyś takze i Ciebie to dopadnie. Ciekaw jestem co
    wtedy będziesz mówił musząc się pozbyć swojego dorobku, zeby kupić chlep i
    coś do gara ?
    Po siódme, ile znasz osób posiadających takie majątki i jednocześnie
    korzystających z pomocy społecznej ?