eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzania › Re: Zimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzania
  • Data: 2011-11-16 10:16:43
    Temat: Re: Zimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzania
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik hk napisał:
    > słyszałem o różnych przelicznikach do różnie położonych mieszkań.
    > Ciekawy jestem jak to wygląda w praktyce

    No właśnie... wiem skąd inąd, że wątkotwórca mieszka nad pustym,
    nieogrzewanym mieszkaniem, a obok ma starszych ludzi, którzy zakręcają
    bo oszczędzają...

    To wszystko tłumaczy. Kiedyś tez jeden sezon musiałem tak przetrwać, bo
    ludzie 'spode mnie' się wyprowadzili, a następni jeszcze się nie
    wprowadzili... Cała podłoga była zimna, kaloryfery gorące, a ja w
    rozliczeniu musiałem dwie i pół stówy dopłacić do interesu. I za co? Za
    to, że się wymarzłem.

    Tak uczciwie liczy spółdzielnia. I zgadzam się w zupełności, że
    spółdzielnia nie jest zainteresowana tym, żeby ludziom dogodzić, tylko
    tym, żeby dogodzić swojemu budżetowi, a czy jakiemuś tam kowalskiemu
    będzie wiało po d...pie, czy inny nowak będzie otwierał okna, bo za
    gorąco... im to lata. Docieplenie bloku nie mam pojęcia wg jakiego
    klucza jest planowane, ale mój - dawny - pewnie jeszcze przez najbliższe
    10, czy więcej lat nie będzie docieplony. Niech jelenie płacą... :-/

    Ot taki smaczek zamieszkiwania w zasobach spółdzielni...

    pozdr
    Robert G.