eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieZimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzaniaRe: Zimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzania
  • Data: 2011-11-17 21:41:10
    Temat: Re: Zimno w mieszkaniu z wielkiej płyty - pomysł dogrzania
    Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Mogę ci tylko wpółczuć, ale możesz tą ścianę ocieplić od środka,
    >poprawi ci to znacznie temp no i nie będzie tyle zimnego pow.
    >Możesz to sam zrobić, ja się sprężysz to w 3-4 dni to sam zrobisz,
    >kleisz 5cm styro na tą ścianę, najlepiej na piance, będzie szybciej
    >ale jak nie chcesz inwestować w pistolet to zwykłym klejem przyklej,
    >na ten styro dajesz klej i siatkę, malujesz folią w płynie aby zrobić
    >paroizolację i na to farba i ściana gotowa.

    dzięki:-)
    Bede to robił podczas remontu - po zimie.
    Jakoś sie przetrzyma zimę - zresztą nie ma aż tak tragicznie - jedyne co
    boli to to, że płace/dopłacam a mimo to nie mam do końca tego za co płacę -
    ale takie uroki bloku.
    3000zł za samo CO (bez ciepłej wody), za 60m, za raptem 6 miesięcy "grzania"
    to przesada - choć raczej to nie grzanie a tylko podgrzewanie:-)

    uciu/A.U (zależy od kompa:-)