  • Data: 2010-09-03 10:44:33
    Temat: Zle połozone płytki na podłodze, za mało kleju
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Proszę o poradę.
    Odkryłem że mam źle położone płytki na podłodze, a przy najmniej tak
    mi sie wydaje.
    Przykład, pukam w WC kompakt i pod nogami czuję drgania, pietą pukam
    w podłogę to odzywa sie pralka.
    Wygląda na to jakby pod płytkami nie było wystarczająco dużo kleju.
    No cóż taki fachowiec.

    Podczas spłukiwania wody w WC czuć na podłodze jak woda uderza
    wewnątrz muszli.
    Ale do Was prośba o poradę.
    Czy mozna jakoś to wytłumić? chodzi o to że jest dośc duzy chałas
    podczas spusczania wody, a nie mówie juz jak jest głośno podczas
    prania pralką, zwałszcza przy wirowaniu.

    Nie wiem czy połozyć jakąs wykladzinę? A może pod pralkę położyć jakąś
    deskę, np płytę wiórową meblową? Czy to cos pomoże na chałasująca
    pralkę? A co z WC?