  • Data: 2018-06-07 15:28:44
    Temat: Re: Źle wykonane ławy fundamentowe - prośba o poradę
    Od: <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 7 Jun 2018 05:51:55 -0700 (PDT)
    m...@g...com wrote:

    > hej,
    > jak to Ci się skończyło ?
    > mój kuzyn ma podobny problem daj znać
    > pzdr

    Aleś odkopał, 2013r ? Może adres GMAILa jest aktualny jeszcze?

    BTW. Jak to przeczytałem (jw.) to te problemy wydały mi się małe.
    "(mały domek jednorodzinny)"
    a ławy 60 cm?
    glina w stanie plastycznym zazwyczaj jest liczona, ja miałem 50cm
    zbrojenie - część uważa że nie jest nawet potrzebne, to nie blok
    nie był wibrowany - w zasadzie wystarczy stukać młotkiem w zbrojenie i
    troche posztychować kijem
    róznica wysokości jest raczej tylko utrudnieniem przy robieniu ściany
    fundamentowej, 20 zamiast 30 cm wysokości? (strzelam)
    85cm zamiast 90 pod komin? - chyba tradycyjny - murowany, teraz to
    mało kto taki robi (ja akurat zrobiłem :P ) ee tam

    Oczywiście że najlepiej jakby było książkowo, ale czasem nie trzeba się
    aż tak martwić, no, może spieprzonymi schodami :)

    To może zapodaj dokładniej co tam u kuzyna źle.