eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domZlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jakość materiału. › Re: Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jakość materiału.
    Date: Fri, 15 Nov 2013 23:07:10 +0100
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jakość materiału.

    W dniu 2013-11-15 22:27, Ikselka pisze:
    > No i od tej pory znowu mam blaszany, noname (a moze i name, nie ma to
    > dla mnie znaczenia). Bez żadnej tekstury, fuj. Gładki. Tylko rowki na
    > ociekaczu ma. Błyszczy już ze 12 lat, nic mu się nie dzieje. I na
    > pewno z grubszej blachy jest, niż teraz robią - dziś to jakas tragedia
    > jest.

    No właśnie i tu się zgadzam co się teraz dzieje. Żaden sprzęt nie
    wytrzyma tyle co siedemnastoletnia pralka Whirpool która dalej działa,
    ze 20 letnia lodówka Polara, mikrofala ze 14 lat, itp itd. Niestety
    potrzebuję nowy sprzęt dostosowany do nowych realiów. Stąd takie dzikie
    pytanie, bo cena aktualnie nie oznacza że będzie lepiej.

    Tak OT odnośnie "drożej=czy lepiej", oglądam sobie baterie, i znajdź
    różnice :) (sklepu nie reklamuję, po prostu w porównywarkach nie ma
    wymiarówki)
    http://www.agdstyle.pl/bateria-schock-simi-501-000-c
    hrom.html
    <link:http://www.agdstyle.pl/bateria-schock-simi-501