eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domZlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jakość materiału. › Re: Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jako??ć materiału.
  • Data: 2013-11-16 01:25:50
    Temat: Re: Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jako??ć materiału.
    Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <1v22gro2qkjwv$.uq0gw7ykd8vm$.dlg@40tude.net> Ikselka napisal(a):

    > I na pewno z grubszej
    > blachy jest, niż teraz robią - dziś to jakas tragedia jest.

    Po kilku latach (dwu -trzech??)przyjrzałem sie dokładniej wnętrzu bębna
    pralki marki Wheerpool.
    Zadziwiły mnie jakięś dziwnie nieregularne odbyski na powierzchni.
    Nie "prałem" w niej młotków czy kowadeł kowala.....
    Jakieś tramki ze dwa, trzy razy?? adidasy???
    a na bębnie wgniecenia jak po młotku.....

    Taki to ci materiał, jak błonka banki mydlanej, tyle ino, by nie pęklo..

    --
    Pozdr. Z_D