  • Data: 2012-06-19 09:20:47
    Temat: Re: Zmiana porothermu na BK
    Od: Usrobo <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-19 09:13, janusz_kk1 pisze:

    > Aaa czyli dobrze myślałem, z tego wynika że te dyplomy są warte tyle ile
    > dekoracja ściany :)

    przykładowy regulamin takich nagród:

    Warunkiem ubiegania się firmy o nagrodę jest:
    a) złożenie wniosku z załącznikiem uzasadniającym ubieganie się o
    wyróżnienie,
    b) wpłacenie opłaty rejestracyjnej - promocyjnej firmy w wysokości
    ustalonej corocznie przez Prezydium Zarządu Izby.
    2. W przypadku, gdy firma nie znajdzie się w gronie laureatów nagrody
    opłata rejestracyjna zostanie zwrócona.
    3. O nagrodę nie można ubiegać się częściej, niż co 3 lata.

    szczególnie pkt b).
    no i cennik:
    Opłatę rejestracyjną - promocyjną Firmy w wysokości 7000 zł brutto
    prosimy wpłacać na konto XXX

    michal