  • Data: 2012-06-21 09:09:09
    Temat: Re: Zmiana porothermu na BK
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Amir" <d...@g...pl> wrote in message
    news:jrs1gh$mrh$1@inews.gazeta.pl...

    > Ostatnio była u mnie moja pani kier/architekt
    > wspomnialem o ociepleniu szczytow i murłat, powiedziała tak, moj syn ma
    > grzyba i teraz wszystko poprawia
    > bo nie miał ocieplonych szczytów :)

    > nie chciałem jej złosilwie nic mowic, ale rozbawiło mnie to
    > wie ale nie mowi nikomu o tym

    haha to selekcja negatywna. Patrzy na wykonywaną fuszerkę i nie widzi
    problemu, bo się na tym nie zna.
    A mimo, że trzeba naprawić drugiemu nie powie, bo zapomni albo nie skojarzy.
    Podobno są gdzieś plemiona na świecie, które nie łączą aktu seksualnego z
    posiadaniem potomstwa :-) I to tak działa w budowlance.