  • Data: 2024-06-26 11:59:49
    Temat: Re: Zmiękczacz wody
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ome-Smart_PL_20220317.pdf

    > By-pass ma połączyć instalacje z pominięciem wejścia i wyjścia na
    > zmiękczacz. Naciśnij i zacznij odkręcać zmiękczacz. Poleci troszkę wody
    > i powinno przestać :-)

    Ale nie przestało. ;)
    Przesuwając tym zaworem nie ma pozycji, aby nie leciało.
    Mniejszy cug, ale leci. Po co przy obejściu woda ma iść do zmiękczacza?

    I druga sprawa te plastikowe zabezpieczenia, półksiężyce. To, że wyjąłem
    to jakiś cud. Aby wyszły trzeba manewrować zmiękczaczem przód tył aby na
    te zabezpieczenia nie występowała żadna siła osiowa. Mają takie
    przetłoczenia, że nie ma szans wyjąć.
    Ale z trzy kwadranse zeszły na kilka wytrychów, zanim się udało.
    Te dziadostwo zaznaczyłem strzałką.
    https://prnt.sc/ltDXwScDhfI-

    Robert