    From: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Znowu dopłata za prąd
    Date: Thu, 4 Jul 2013 13:17:53 +0200

    Między innymi wymieniłem płytę na bardziej nowoczesną czytaj oszczędną.
    Indukcje znaczy się.
    Minął rok dzisiaj przyszedł rachunek + 260zł.

    Zastanawiam się co takiego się wydarzyło
    że zamiast mieć nadpłatę mam niedopłatę.

    Chyba tylko to że czasami w pokoju syna zapominamy wyłączyć na noc 25 W
    lampki

    -----------------------
    ja 5 lat temu na budowie placilem ok 60zł taryfa budownalna,
    co roku rosła ta opłata, do 160zł jak juz mieszkałem z taryfą C

    Sprzętu mi nie doszło od tego czasu, z roku na rok więcej płacę o ok 50zł
    obecnie 260zł miesięcznie, najlepsze było jak zmieniłem na garyfę g11
    to byłem pewien ze będzie taniej o 50zł :)
    a było drożej, dopłaty mam z roku na rok,

    sposób na to znajomi znaleźli taki, ze zmienili liczniki na przedpłatowe, i
    w pełni kontrolują
    twierdzą ze jest taniej choć nie chce mi się w to wierzyć

    licznik niestety mam na zewnąrz i nie chce mi się odczytów robić i sprawdzać
    zużycia, czekam aż jakieś zdalne odczyty będa możliwe wtedy bym sobie
    dokładnie sprawdzał zużycie kWh, chętnie bym zmienił na przedpłatowy jak
    dałoby radę
    uzupełniać przez internet i przez internet mieć wgląd do zużytych kWh.

    pozdrawiam