  • Data: 2011-07-21 10:06:59
    Temat: Re: Znowu pozrywane dachy
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Zamiast dziadowsko kombinować z prowizorką, nie lepiej zrobić ładne
    > okiennice? Kosz niewiele wyższy, a ładniej wygląda niż obleśne OSB.

    Jasne że okiennice lepsze. Pisałem o tym w innym temacie. Okiennice to stary
    wynalazek i by się sprawdził, żaluzje też by się sprawdziły. Wkurza mnie
    rozdawnictwo kasy i jęczenie tych którym pozrywało dachy że mało. Do kurwy
    nędzy ile można dotować chamów. Pieniędzy mamy mało i znam lepsze sposoby ich
    wykorzystania w skali kraju niż rozdawanie tym co nic nie zrobili żeby się
    samemu zabezpieczyć. Adam ma rację, nie da się u nas przewidzieć z kilku
    godzinnym wyprzedzeniem wichur. Tylko czy to do końca jest prawda? Wczoraj
    powiedzieli w tv że można się spodziewać wiatrów do 150km/h. Zamiast rozdawać
    moje pieniądze niech rząd wprowadzi obowiązkowe ubezpieczenia na takie
    okoliczności. Powszechne nie było by drogie. Tylko znowu chamy by wrzask
    podnieśli bo ubezpieczyciele nie są palcem robieni i by chcieli żeby budynki
    spełniały jakieś podstawowe wymagania. Za pecha ubezpieczyciel zapłaci bez
    mrugnięcia okiem. Za nic nie robienie nie będzie chciał. Kiedyś Cimoszewicz
    jak była powódź powiedział publicznie że zalani mogli się ubezpieczyć. Miał
    rację. Państwo jako organizacja ma wysłać strażaków żeby uprzątnęli połamane
    drzewa, policję żeby sąsiedzi się nie okradali, drogowców żeby drogi
    naprawili. A w ramach pomocy najbiedniejszym, bo tacy istnieją. Dołożyć się do
    składki.