  • Data: 2016-01-08 16:09:34
    Temat: Re: Zrób sobie gniazdko;)
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 stycznia 2016 15:57:18 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
    > Ale te zasady są proste, bo tą "lewą i prawą" stronę powinno się
    > określać według bolca uziemienia, a nie z której strony akurat na
    > gniazdko patrzysz.
    > Czyli patrząc na takie podwójne gniazdko od przodu, to faktycznie
    > wyjdzie, że w górnym faza będzie z innej strony niż w dolnym, bo jedno
    > wobec drugiego jest odwrócone o 180 stopni. Czyli de facto, oba fazę
    > będą miały właśnie z jednej strony :]
    A teraz daj wiare że są podwójne gniazdka które w środku nie maja połączeń "na krzyż"
    więc jak podłączysz to będzie i na dole i na górze faza po prawej(czy jak wg innej
    szkoły podłączysz to po lewej)
    Więc zasady dla zasady tylko;)

    > Każdy coś tam innego lubi. Mi się dla odmiany te podwójne jakoś nigdy
    > nie podobały, za to ramki jak najbardziej. Poza tym raczej nie
    > przekraczam 3 gniazdek w ramce. Lepiej IMHO w jednym miejscu dać ramkę
    > potrójną i w drugim miejscu drugą taką, niż w jednym miejscu montować 3
    > podwójne gniazdka na przykład.
    A to fakt takie rozwiązanie tez jest możliwe. tyle że 6 dziur wiercisz i 6 podłączeń
    robisz, 6 osprzętów kupujesz.
    Przy podwójnych dwa razy mniej dziur, podłączeń i osprzętu
    > Użytkowo zazwyczaj też tak wyjdzie lepiej, bo raczej rzadko w jednym
    > konkretnym miejscu aż tyle tego potrzebujesz i nawet wygodniej, jak
    > podłączysz się z czymś metr dalej i Ci się kabel nie będzie plątał z >resztą.
    W kuchni to fajną rzeczą jest taka kolumna z gniazdkami wysuwana z blatu
    http://www.volton.volton.pl/listwa.jpg
    Ale kilka gniazd w ścianie też jest konieczne
    Oczywiście jak ktoś normalnie z kuchni korzysta a nie jeśli ma kuchnie jak Sławek
    Bora Bora tu kiedyś linkował;)