  • Data: 2016-01-08 16:50:51
    Temat: Re: Zrób sobie gniazdko;)
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-08 o 16:09, Kris pisze:
    > A to fakt takie rozwiązanie tez jest możliwe. tyle że 6 dziur wiercisz i 6
    podłączeń robisz, 6 osprzętów kupujesz.
    > Przy podwójnych dwa razy mniej dziur, podłączeń i osprzętu

    Ale ja to żaden elektryk czy coś, więc wszystko o czym mówię ma
    zastosowanie tylko u mnie w domu. Myślę, że przeżyję to jednorazowe
    zrobienie trochę więcej dziur ;)
    Fakt, ciut drożej wychodzi, ale z drugiej strony ile razy robisz coś
    takiego? To raz można położyć te kilkadziesiąt złotych więcej.

    > W kuchni to fajną rzeczą jest taka kolumna z gniazdkami wysuwana z blatu
    > http://www.volton.volton.pl/listwa.jpg
    > Ale kilka gniazd w ścianie też jest konieczne
    > Oczywiście jak ktoś normalnie z kuchni korzysta a nie jeśli ma kuchnie jak Sławek
    Bora Bora tu kiedyś linkował;)

    W miarę niezłe rozwiązanie, fakt. I nawet stosunkowo prosto się to
    montuje, bo widziałem, jak u mnie w pracy to robili.
    Jedyne co, to bałbym się trochę, że syf z blatu będzie się w szczeliny
    ładował.

    Pzdr
    --
    /__/_* /