    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Zrób to sam - wentylacja mechaniczna
    <ou2etv$l45$2@node1.news.atman.pl>
    <5a062a64$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    <ouktf8$r3g$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <oum88o$t0e$2@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <5a11ca64$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <outtph$3gb$1@node2.news.atman.pl> <ouvmap$3rv$5@node1.news.atman.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ouvqge$9n3$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Tue, 21 Nov 2017 09:10:15 +0100

    Pan Mateusz Bogusz napisał:

    > Ano, czyli mechanizmy są ale to że albo nie działają albo z nich nie
    > korzystamy to już inna sprawa.

    Mam wrażenie, że niektórzy chcieliby korzystać nadmiernie. O wodociągach
    zaczęto pisać w planach gdy były jeszcze rzadkością (wodociągi, ale plany
    poniekąd też). Taki zapis mówił inwestorowi "tu nie będzie problemu z wodą".
    I tylko tyle. Ale żeby robić z tego obowiązek? Jest gazociąg w ulicy, plan
    to opisuje. Ale czy to znaczy, że trzeba grzać gazem? To może być najwyżej
    bat na takich, co chcą kopciuchem -- nie tłumacz się koleś, wcale nie
    musisz smrodzić. A jak kto chce, grzej pompą ciepła. Co też oznacza na
    ogół studnię. Jest droga publiczna przy działce, ale nie ma obowiązku tylko
    z niej korzystać by dostać się na posesję, można na przykład helikopterem
    (sąsiad ulicę dalej miał, ale sprzedał). Itd, itp.

    --
    Jarek