  • Data: 2015-10-28 06:28:48
    Temat: Re: Zuzycie pradu
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .10.2015 o 22:38 Maniek4 <r...@s...won> pisze:

    > Do dzis miesieczne faktury przekraczaja kwote 200 zyli miesiecznie.
    > Podejrzewam, ze najwiekszy udzial w tym to indukcja.
    > Czy Wy tez tak placicie?

    U mnie 5 os. - 240-270 miesięcznie. Nie mam gazu.
    Kiedyś mi się chciało pomierzyć i wyszło, że u mnie pralka to prawie 90
    PLN miesięcznie (co drugi dzień, w soboty dwie pralki) i zmywarka (mała -
    45cm) to 50-60 PLN (praktycznie 2 x dziennie).
    Duża lodówka (2 drzwi) to kolejne 20-30 PLN.
    Klamka zapadła. Na wiosnę kupuję zestaw 6 x 250W + inwerter.
    Ciepła woda z 5-ciu solarów + prąd z 6-ciu paneli, optymalizacja godzin
    pracy urządzeń ele. - mam zamiar zejść z rachunkami poniżej 70 PLN/mies.
    Zwrot inwestycji 5 lat.

    TG