    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Zuzycie pradu
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <n13g41$b03$1@node2.news.atman.pl>
    <5635bfea$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <n17a6c$1r6$1@node2.news.atman.pl>
    <563736d5$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    Date: Mon, 2 Nov 2015 14:10:57 +0100

    Mon, 2 Nov 2015 04:46:22 -0800 (PST), Lisciasty

    > Może i mit, ale wpychanie wszędzie taniego badziewia, skracanie
    > i zmniejszanie czego się da byle zaoszczędzić centa na sztuce,
    > to jak najbardziej fakt. A to się przekłada na jakość i potem
    > nic dziwnego, że taki szajs zdycha chwilę po zakończeniu gwarancji.
    > Spisków do tego nie potrzeba ;)

    Teraz nowe produkty są tak tanie, że nie opłaca się ich naprawiać (pisałem
    niedawno, jak wymeiniałem łożyska w pralce -- i choć kosztowało mnie to 100
    zł +2 dni pracy -- to nigdy więcej). To nie PRL, że nic nie było w
    sklepach, a jak było, to było drogie jak pierun.

    I wcale nie było kiedyś takiej super jakości jak to niektórzy wpierają (w
    końcu rodziców znajomy na remoncie działających sprzętów się nie dorobił),
    działała większość względnie długo, bo było proste jak konstrukcja cepa i
    było budowane topornie jak cep (bo taka była technologia a nie inna) a mimo
    tego było drogie.

    Teraz sprzęt jest tani jak barszcz i zwyczajnie nie opłaca się go
    naprawiać. Zresztą i ludzie wolą mieć nowe, pachnące, bardziej
    energooszczędne, niż za niewiele niższą cenę (u "specjalisty") reanimować
    "starego trupa".

    --
    Pozdor
    Myjk