  • Data: 2015-11-03 09:48:26
    Temat: Re: Zuzycie pradu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 3 listopada 2015 09:34:37 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Wyborcy chcą taniego szajsu, nie będą żądać lepszego towaru który
    > będzie droższy.

    Ot co, dokladnie. Wystarczy popatrzec co sie dzieje przy roznego rodzaju
    promocjach w marketach - pogon za karpiem w biedronce, pogon za skorzana
    torebka w lidlu etc - ludzie sie tratuja nawzajem i zachowuja jak bydlo, bo
    cos jest troche tansze. To jaki oni kupuja towar rtv-agd na codzien?
    Z najnizszej polki. A roznica jakosci miedzy tym z najnizszej, a sredniej
    jest kolosalna (znacznie wieksza niz roznica miedzy towarem ze sredniej,
    a gornej polki).

    Ja zawsze wszystko staram sie kupowac z przynajmniej sredniej polki i jestem
    zadowolony. Lodowke w 2006 kupywalem do mieszkania - dziala u ciotki do
    dzisiaj (ja sobie w 2010 kupilem samsunga side by side - tez dziala piaty
    rok bezawaryjnie), zmywarka bosch kupiona w 2006 - dziala do dzisiaj i nie
    chce sie zepsuc (a chcialbym zeby w koncu padla bo chce kupic taka do zabudowy
    - mam wyciety front etc :D Pralka z 2006 - dziala bezawaryjnie do dzisiaj
    (no, pasek raz mi pekl - wymienilem za 25 pln i dziala dalej).

    Wniosek? Nie kupowac szajsu, a jak kupisz - to nie narzekac, ze sie szybko
    zepsuje :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.