  • Data: 2015-11-03 12:59:17
    Temat: Re: Zuzycie pradu
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-03 o 07:20, Budyń pisze:

    > otóż właśnie wprost przeciwnie - to czy ja smieci segreguję i dzieci uczę
    przyjaznego przyrodzie zachowania nie zmienia nic - bo głównym szkodnikiem jest duży
    biznes.

    Na biznes wplyw masz powiedzmy sredni ze wskazaniem na zeden. To na co
    masz wplyw to na siebie i najblizszych, czyli skale mikro.

    > Nasze działania mikro sa psu na budę gdy musimy kupowac co 2 lata nowy sprzet
    (którego wyprodukowanie kosztuje kolejne surowce i emisje) tylko po to by pan
    biznesmen mial zysk.
    > Akcja powinna być oddolna np wyborcy powinni żądac ustanowienia prawa ze gwarancja
    to nie 2lata tylko 10 itp

    Ja jestem za, tylko podejmij jakas inicjatywe - chetnie Cie popre.

    Pozdro.. TK