  • Data: 2015-11-07 20:32:10
    Temat: Re: Zuzycie pradu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-07 o 19:46, Piotr Wyderski pisze:

    > Ciebie naprawdę trzeba leczyć, anonimowy pizdusiu. Pofantazjuj
    > jeszcze troszkę, siusiu, paciorek i spać.
    >
    > Piotr Wyderski

    Z nerwicy, której się można nabawić mając kontakt z takim idiotami jak ty.
    Tyle, że z nerwicy da się wyleczyć, ale ciebie jak widać nie da się
    wyleczyć.
    Każdy może popełnić błąd i sam też nie raz popełniałem, ale w
    odróżnieniu od ciebie umiałem się przyznać do błędu, a przede wszystkim
    przeprosić.
    Ty zaś zamiast przeprosić za swoją pomyłkę i w ten sposób wyjść z
    twarzą, zaczynasz ubliżać utwierdzając wszystkich w przekonaniu, że nie
    jesteś osobą w pełni poczytalną.