  • Data: 2009-03-28 22:12:33
    Temat: Re: Zwrot różnicy w vat ,pytanie
    Od: "JKK" <j...@i...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości
    news:gqlkpg$25a2$1@news2.ipartners.pl...

    > Pozwolenie na budowę lub potwierdzenie zgłoszenia robót.

    Pozwolenie to na rzeczy, które wymagają pozwolenia
    - czyli np. przebudowę całego dachu wraz z więźbą.
    Ale np. wymiana samej dachówki - bez zmiany konstrukcji dachu
    już nie.

    Pytaczowi polecam stronę podatki.pl,
    gdzie po prostym zarejestrowaniu będzie miał dostęp
    do całej wiedzy w tym temacie + program do wypełniania
    wniosku VZM + wykaz towarów, które można odliczać.

    Właśnie jestem po kolejnej wizycie w Skarbowym
    odnośnie zwrotu rzeczonych 15%:
    w 2006 zakończyliśmy budowę, ale od tego momentu
    można odliczać jako remont.
    Standardowo wzywają w sprawie VAT za każdym razem,
    tak, że lepiej nie przeginać ;-)

    Z najbardziej popularnych rzeczy do odliczenia : wszystko co zawiera cement,
    a z nieodliczalnych - farby np.

    Pzdr

    JKK