    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Żyły wodne - jak zbadać, zneutralizować wpływ
    Date: Tue, 15 Aug 2017 15:12:44 +0200

    > Nie, po prostu żeby wytłumaczyć. Ja też bym chętnie przeczytał.
    > Wiara i niewiara nie ma nic do tego. Chęć poznania jest ważniejsza.
    Odpisałem Sebastianowi, dodam jeszcze że jak byłem młody (<30) to sam
    próbowałem i nic na mnie nie działało, potem się dowiedziałem że są
    różne różdżki i
    trzeba potrenować z którymi się coś dzieje, efekt jest taki że ona sama
    się wychyla bez naszego wpływu, dziwne ale działa, sam byłem tym zaskoczony.
    Są ludzie którzy że to tak ujmę mają większą czułość, co wcale nie
    oznacza że wiedzą
    co wykrywają, najczęściej bez odpowiedniego doświadczenia nie wiedzą.

    Zastanawialiście się kiedyś z skąd się biorą czarne punkty na drogach?
    Jak się jeździ po Polsce to jest wiele takich miejsc gdzie nie ma
    żadnych utrudnień typu skrzyżowanie, zwężenie, zakręt ostry a jest
    czarny punkt, prosta droga i za chwilę się kończy ten punkt, moja teoria
    jest taka że to są miejsca gdzie jakieś mocne żyły przecinają drogę,
    przejedzie po tym 10-100 tys aut i nic a trafi się jeden gdzie mu
    szarpnie kierownicą i wyjeżdża na środek czy do fosy, sam staram się w
    takich miejscach mocno trzymać kierownicę.

    --
    Pozdr
    Janusz