  • Data: 2012-11-21 21:52:07
    Temat: Re: Żywica na posadzkę.
    Od: Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lis, 18:18, nadir <n...@h...org> wrote:
    > Widzia em u znajomego schody wewn trzne obrobione zamiast p ytkami to
    > jak barwion ywic . Wygl da niczego sobie, jest podobno trwa e, nie
    > jest wcale lizgie, nie ma fug, atwo si zmywa. W sumie same zalety,
    > poza jednym, robi a mu to jaka wyspecjalizowana ekipa i robocizna z
    > materia em kosztowa a co ko o 400z /m2.
    > Jak dla mnie to troch za du o, ale z tego co m wi, to sam materia to
    > by o jakie 30%, a to ju jest do przyj cia, tyle e on nie wie jaka to
    > by a konkretnie ywica, wi c nie wiem czego szuka .
    > Mo e kto ma jakie do wiadczenie z takimi posadzkami i mo e poleci co
> [...]

    Jest mnostwo roznych rozwiazan posadzek zywicznych.
    Sa posadzki epoxydowe, poliestrowe, poliuretanowe, akrylowe.

    Kazda firma z branzy chemii budowlanej ma jakies oferty.
    Producent w Sarzynie ma oferte zywic epoxy do posadzek.
    Ciekawe sa poliuretanowe - w tym - elastyczne, jak np. sportowe.
    ( Interchemol),
    no i cala paleta importowanych cudow.

    Wykonanie nie jest trudne - trzeba tylko znac zasady.