  • Data: 2010-06-30 22:11:33
    Temat: Re: Zywoplot na mapach
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr pisze:

    > ze ten kabel bedzie za 10 lat albo nigdy. Wiec w imie czego mam sobie
    > tego zywoplotu nie robic?

    W imię poszanowania cudzej własności.

    Chciałbyś, żeby sąsiad ci wlazł buldożerem na twoją działkę i zrobić to,
    co on ma ochotę widzieć w okolicy?

    [ciach]

    > Pozdrawiam wszystkich, ktorzy sa tacy akuratni, ze nigdy nie zasadzili
    > krzaka przed swoja furtka ani nie wyrownali podjazdu przed brama, bo
    > to nie ich teren.

    Takie rzeczy można robić PO uzgodnieniu z właścicielem lub ewentualnie
    legalnym posiadaczem.

    Tak samo ja mogłem sąsiadowi uprzątnąć palety z jego terenu - po
    uzgodnieniu z nim, że ich nie potrzebuje i mogę je sobie zabrać do
    wykorzystania.

    Jak byś ocenił czyjś postępek, jakby ktoś wlazł mu na ten teren i
    "posprzątał" bez uzgodnienia? Bo formalnie byłaby to kradzież z włamaniem.