  • Data: 2010-07-01 07:18:24
    Temat: Re: Zywoplot na mapach
    Od: d...@a...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Dzieki za rzeczowe informacje. Czyli wynika z tego, ze zywoplot, nawet
    > stary, nie znajdzie sie nigdy na zadnej mapie i mój pomysl jest
    > generalnie do niczego. Czy to znaczy, ze na takich mapach nie ma tez,
    > na przyklad, duzych drzew?
    > Piotr

    Witam,

    stare drzewa są jeśli stanowią jakieś odniesienie do przybliżonego
    określenia położenia działki.
    I tak np. na mojej mapce jest 30 letnia czereśnia rosnąca w rogu działki
    ale nie ma 120 letnich jesionów rosnących przy brzegu ale nie na granicy.
    Tak samo jest z gruszami rosnącymi na krawędzi drogi.

    D.P.