  • Data: 2013-01-07 11:40:36
    Temat: Re: agregat pradotworczy do domu
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Chyba kpisz. Albo nigdy nie piłeś żadnej herbaty innej niż najtańsze
    > ekspresowe gówno.

    Wolę raz na kilka lat napić się byle jakiej herbaty z termosu (albo poczekać
    godzinę) niż kupować i dbać o agregat.

    > Poza tym planowane wyłączenie nie jest zaskoczeniem dla tych co nie mają
    > nic innego do roboty jak śledzić ciągle informacje od lokalnego zakładu
    > energetycznego. Ty może sobie wyobrażasz, że informacje o wyłączeniach
    > są doręczane osobiście każdemu odbiorcy?? Wisi kilka świstków w
    > miejscowości i jak masz znajomego emeryta, to może przypadkiem wspomni,
    > że coś widział.

    Jest wiele innych możliwości dowiedzenia się o planowanym wyłączeniu:
    Powiadomienia SMS, newsletter, automat sprawdzający stronę ZE.

    > W zeszłym roku? Minimum 4 kilkugodzinne i jedna na ponad dobę.
    > Mniej-więcej tyle samo kilkugodzinnych zdarzyło się jak mnie nie było,
    > ale byłbym jakbym był z małym dzieckiem w domu.

    Cztery awarie w porze picia herbaty - to pewnie jakby zliczyć wszystkie
    będzie ich ze 100 tylko pozostałe akurat szczęśliwie nie trafiły w porę
    picia herbaty. No to rzeczywiście masz pecha, nie wiedziałem że jeszcze są
    takie miejsca w Polsce, że średnio na tydzień są dwie kilkugodzinne awarie
    prądu. Jakoś Ci nie wierzę :-)

    > W okolicach, gdzie większość linii przesyłowych jest napowietrzna,
    > awarie przy większych burzach, wichurach czy opadach śniegu to raczej
    > norma niż wyjątek.

    Zgoda w trakcie burzy to norma, ale jakoś tak rzadko się zdarza, aby burza
    była akurat wtedy gdy chcę się napić herbaty, a to że nocą przez godzinę nie
    będzie prądu to mi, moim dzieciom po prostu zwisa :-) Nie wiedzę powodu by
    wstawać i włączać agregat.

    Pozdrawiam
    Ergie