  • Data: 2024-09-25 16:37:24
    Temat: Re: ale grupa siadła
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .09.2024 o 23:09 Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Moim marzeniem jest "miecie" magazynu energii za niewielkie piniondze.
    > Jak stanieją i się rozpowszechnią używane baterie od elektryków to
    > skłonny jestem wydać niewielką kasę na taki. Na działce mam niewielkie
    > zużycie ale mam sporo "nadprodukcji" latem gdzie w offgrid nie mam jak
    > tego zmagazynować. No nic, pozostaje czekać. BTW z wiatrakami:

    Ja ciągle u siebie dokładam paneli (teraz są śmiesznie tanie) aby mieć
    pokrycie poza latem.
    Jak będę miał z 50kWp to żaden magazyn mi nie będzie potrzebny :-)
    Tanich baterii od elektryków nie będzie, za dużo tam pierwiastków.

    > https://sklep.dospel.com/product/turbina-wiatrowa-pi
    onowa-dragon-genetaror-pradu-500w/

    > Czyli mało wieje ale można mieć kilka takich turbinek. Musiałbym się do
    > nich jakoś porównać ze swoim wynalazkiem :)

    za drogie prawie 6k za 500W? - nie ma wg mnie to żadnego sensu.

    TG