    From: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: alternatywa dla szkła hartowanego
    Date: Mon, 12 Sep 2016 17:57:53 +0000 (UTC)

    On 2016-09-06 10:43, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

    > Tyle się miele jęzorem o kulturze obrazkowej, niusach dla debili
    > gdzie cała treść musi się zmieścić w trzech linijkach, każdy
    > to potępia. A jak przyjdzie przeczytać krótki tekst i trochę
    > pomęczyć mózg, to zaczyna się marudzenie :]

    Moim zdaniem było wszystko jasne: Bolko miał stół, który brudził/drapał ścianę,
    więc chciał zmienić blat, bo uważał, że pomalowanie istenijącego (z
    hart-szkła) farbą olejną będzie nieadekwatne estetycznie. Po
    zasięgnięciu rady grupy zdecydował się obić go tapetą, tylko nie wiadomo
    czy sam brzeg czy całą powierzchnię.

    Dopóki nie przeczytałem wyjaśnień uznałem to za lekką wersję wesołych
    pomysłów naprawy problemu.