  • Data: 2009-07-30 20:09:36
    Temat: Re: "audyt" hydrauliki
    Od: "tadzik" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W jednym przypadku zle/niedokladnie dokrecil przedłużkę do zaworka pod
    kranem, woda ciekla w sciane i podloge przez kilka dni. Byc moze nawet to
    bylo uszkodzenie materialu, niewazne, chodzi o podejscie do sprawy.
    Nie mam juz dowodow, ale podejrzewam jeszcze jeden lub drugi wyciek, ktory
    zostal po cichu usuniety i niezakomunikowany.

    > firma może zrobić próby i okreslić czy instalacja jest szczelna ale
    > gwarancji dać nie może, bo tego nikt rozsądny nie da.

    Cos takiego mialem robione w pewnym momencie.
    I nie jestem pewnien, czy jeden maly wyciek sie nie uchowal podczas testu.
    Ale spodziewam sie, ze gwarancji nikt nie da, pytanie tylko, z jakim
    prawdopodobienstwem sa w stanie stwierdzic, ze wszystko jest ok.

    Ale wlasnie takiej firmy szukam jakby ktos mogl polecic.

    > tak btw mam teraz prospekt systemu do doszczelniania instlacji bez wymiany
    > rur, producent daje gwarancję.

    Tylko to sa wszystko nowe rury i instalacje, jesli moze wystapic błąd to na
    łączeniu (przedłuzanie rur) bądz przy koncowkach (zawory).