  • Data: 2009-07-30 20:21:39
    Temat: Re: "audyt" hydrauliki
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tadzik wrote:
    > W jednym przypadku zle/niedokladnie dokrecil przedłużkę do zaworka pod
    > kranem, woda ciekla w sciane i podloge przez kilka dni. Byc moze
    > nawet to bylo uszkodzenie materialu, niewazne, chodzi o podejscie do
    > sprawy.

    nie wiem, ja osobiście miałem jaj z wadliwymi końcówkami WAVIN do rury
    zgrzewanej PP, po jakimś czasie pękał gwint i zaczynało sie sączyć w scianę.

    > Nie mam juz dowodow, ale podejrzewam jeszcze jeden lub drugi wyciek,
    > ktory zostal po cichu usuniety i niezakomunikowany.

    > Cos takiego mialem robione w pewnym momencie.
    > I nie jestem pewnien, czy jeden maly wyciek sie nie uchowal podczas
    > testu. Ale spodziewam sie, ze gwarancji nikt nie da, pytanie tylko, z
    > jakim prawdopodobienstwem sa w stanie stwierdzic, ze wszystko jest ok.

    zakorkowanie wszytskich podejść i zasilania, pompowanie i długotrwała próba
    ciśnieniowa, jeśłi będzie stały postepujący ubytek ciśnienia to trzeba
    szukać nieszczelności.

    można nabić powietrzem wykrywa sie drobniejsze nieszczelności.