    From: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: awaria pompy cyrkulacyjnej CWU
    Date: Mon, 8 Apr 2013 12:03:45 +0200

    w2023 wrote:

    > Rozumiem. W takim razie fakt, że nie startuje z otwartym korpusem
    > wskazywałoby, że panewka jest po prostu wytarta, prawda? A czy jest
    > możliwe, że wirnik rozmagnesował się częściowo, np. wskutek
    > zablokowania kamieniem kotłowym i pozostawania w takim stanie w
    > wirującym polu stojana?

    rozmagnesowanie raczej nie wchodzi w grę
    tak jak ktoś pisał wirnik ma tendencję do przesuwania się w polu w
    jedną stronę i wtedy bardziej wyciera jedne łożysko mozliwe że
    zabrakło smarowania i wirnik wywiercił sobie dziurkę - ciężko to
    stwierdzić bo tam są małe luzy ale po przesunięciu może się klinować,
    nie wiem jak są dokładnie zbudowane te silniki ale czasem jest zwykła
    plastikowa podkładka która się wyciera

    jeffrey