  • Data: 2011-12-11 13:28:47
    Temat: Re: awokado
    Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 11 Dec 2011 13:33:37 +0100, michalek napisał(a):

    > Ale... ale roślina ładnie rosnąc dorastała do wysokości
    > kilkudziesięciu centymetrów, no może metra i zaczynała marnieć.
    > Gubiła liście itp.

    Moje drzewko w pewnym momencie dorosło do ok. 2 metrów, grubość pnia przy
    ziemi mniej więcej 9 cm. Miałam je jakieś 4-5 lat, więc koronę musiałam od
    3 roku przycinać, bo się drzewko nie mieściło w piwnicy na zimę.
    Zdjęcie wkrótce, o ile znajdę.
    Ładna roślina o pięknych liściach. Chyba znowu sobie wyhoduję...
    --
    XL