  • Data: 2009-11-11 22:03:13
    Temat: Re: bateria termostatyczna
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:hdf36a$o4e$1@news.interia.pl...

    > "Małe dziecko ma skórę znacznie bardziej podatną na oparzenie. Odczyn
    > oparzeniowy może spowodować kilkuminutowy kontakt z wodą o temperaturze
    > zaledwie 45-47 stopni Celsjusza (zbyt gorąca kapiel). Woda o temperaturze
    > 70-80 stopni powoduje u dziecka poważne oparzenia już po 1 sekundzie
    > kontaktu ze skórą."

    Nie wnikam w sens (uwazam, ze lepiej przy dzieciach takie baterie
    miec) ale co wnosi ten wklejony przez Ciebie cytat ? Wolim pisze o
    60st., a Ty wklejasz zdanie z ktorego wynika, ze dziecko poparzy sie
    powyzej 70st lub 45-47 przebywajac w takiej wodzie min. kilka minut ;)
    Tez uwazam, ze 60st. to nie wrzatek - organizm sam zareaguje i sie
    "usunie", do poparzen na pewno nie dojdzie :) Ja sobie czasem
    napuszcze do wanny 50-52st i do tego wchodze i sobie leze pare minut i
    nic mi nie jest choc skora czerwona ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.