  • Data: 2009-11-12 09:07:37
    Temat: Re: bateria termostatyczna
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:8bc6a74a-5b06-4786-a627-5a4063171774@d21g2000yq
    n.googlegroups.com...
    On 11 Lis, 21:24, "marko1a" <m...@l...de> wrote:
    >Nie wnikam w sens (uwazam, ze lepiej przy dzieciach takie baterie
    >miec) ale co wnosi ten wklejony przez Ciebie cytat ? Wolim pisze o
    >60st., a Ty wklejasz zdanie z ktorego wynika, ze dziecko poparzy sie
    >powyzej 70st lub 45-47 przebywajac w takiej wodzie min. kilka minut ;)
    >Tez uwazam, ze 60st. to nie wrzatek - organizm sam zareaguje i sie
    >"usunie", do poparzen na pewno nie dojdzie :)

    Dziecko jest dziecko. Odkręci podczas kąpieli, spanikuje i zanim zakręci może
    minąć nawet 10 sekund o ile mu się uda a 10 sekund w 60stC parzy dorosłego
    człowieka.
    Spanikowane może nawet zachłysnąć się wodą.

    >Ja sobie czasem
    >napuszcze do wanny 50-52st i do tego wchodze i sobie leze pare minut i
    >nic mi nie jest choc skora czerwona ;)

    Ja bym nie potrafił. w takim wrzątku jajek gotować
    To bardzo niezdrowe. Zdrowa kąpiel 15-20minut w wodzie w okolicach 40-42stC.

    Marek