  • Data: 2009-11-11 23:17:13
    Temat: Re: bateria termostatyczna
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zbiorczo:
    W wannie bedzie tez prysznic, dlatego warto miec ciagle te sama temperature bez
    krecenia.

    Argument z dziecmi tez zasadny, u mnie dzieci nie maja 100% opieki doroslego,
    laza sobie byle gdzie i to byle gdzie ma byc dziecio odporne (narazie jest).

    Troche mnie smuci ten limit na 55-60stopni. czasem by sie przydalo wiecej ale
    moze trzeba bedzie wode uzytkowa brac z innego kranu.

    Z przeplywowym sie zobaczy jak sie bedzie sprawiac. Jesli taka bateria jest na
    tyle bezpieczna ze nie poparzy to najwyzej czasem podczas przysznicu pojawi sie
    zimny bicz wodny :(

    Chyba sie zdecyduje na kupno termostatu...

    --
    Lukasz Sczygiel