    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: bateria z teromstatem
    Date: Mon, 25 Jul 2011 10:01:01 +0200

    news:j0ffg1$j8c$1@news.onet.pl...
    > przez cale dotychczasowe zycie jak sie okazalo. Dopiero teraz wiem czym
    > jest szuflada. W praktyce prawie nie mam szafek z drzwiami, bo talerze,
    > garnki i reszte klamotow spokojnie mozna trzymac w szufladach szerokosci
    > 90cm ktore wysuwaja sie cale do tylnej scianki. Taka szuflada to pol
    > szafki na wysokosci kolan do ktorej ma sie dostep w calej jej powierzchni
    > podstawy. Nie siegam rekoma w zapadle czeluscie by wyjac to co mnie
    > interesuje w drugim rzedzie, tylko mam on-line. By zamknac pchne lekko
    > kolanem i nawet nie sprawdzam czy sie zamknelo.

    To fakt. Też nie mam 3 głebokie szuflady i jest to super rozwiązanie.
    Ale nie widziałem sensu przepłacac za bluma. Szuflady też mam tzw tandemboxy
    ale nie z bluma. I prawdę mówiac różnicy nie widzę. Też się zamykają
    otwierajją itp.
    A całe meble kosztowały mnie ok 3500zł
    Zrezygnowałem jednak z cargo bo to wtedy ponad 1000zł było

    >To naprawde nie jest snobizm. To samo Cargo,
    > cala szafa na wierzchu. Na dobra sprawe mozna zrobic kuchnie z samych
    > Cargo i paru szuflad. Uzytkowo nic wiecej nie potrzeba. Pytanie co dla
    > kogo jest wazne?

    Nie wiem jak tereaz ale gdy ja meble robiłem to cargo kosztowało ponad
    1000zł wiec zrezygnowałem z tego. Kuchnia użytkowana już 3 rok i nie
    odczuwamy braku cargo.
    Tak samo wysuwane kontakty
    http://www.dacter.pl/powerport.htm
    Rzecz praktyczna zapewne lecz ceny zaporowe jak na razie

    > A deska kiblowa? No jest nieco drozsza, moze wiecej jak nieco, ale pykne
    > palcem i wiem, ze zamkniete. Wbrew pozorom nie robi sie tego dla sasiadow
    > tylko dla siebie. Po jednym dniu korzystania docenia sie te z pozoru
    > zbytki laski. Po roku doswiadczen nie chce czegos innego. Te dwie stowy
    > wyda sie na byle impreze przy grillu i nie szkoda, a deska na kiblu to
    > buractwo. Wole byc burakiem.

    Gdy ja kupowałwem zestawy kibli to nawet nie wiedziałem o deskach
    wolnoopadających i mam zwykłe. Czy teraz brałbym wolnoopadające? Kwestia
    ceny.
    Aktualnie nie mam żadnych problemów z zamykaniem standardowych desek czy
    szuflad. Zresztą drzwi też mam bez domykaczy;))
    To samo z baterią termostatyczną do prysznica. Kwestia ceny. za 1500 na
    pewno bym nie kupił ale za ok 200-300zł to juz bym przemyślał temat
    Z powodu braku takiej bateri teraz nie odczuwam dyskomfortu ale też nie
    uważam jej za element zbyteczny

    Krzysiek