    From: "Tornad" <t...@o...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: betoniarka - elektrka...
    Date: Tue, 19 May 2009 14:36:17 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Jesli silnik pracuje w ukladzie trojkat to oczywiscie przewodu

    > to czemu wcześniej pisałeś głupoty.

    Inni pisali jeszcze wieksze bzdury powolujac sie nawet na sily
    nadprzyrodzone. Pytajacy tez wysokiej klasy specjalista nie jest skoro nie
    wiedzial, ze przewod zerowy nie jest potrzebny. Ja jak moglem to wyjasnilem
    dbajac rowniez o bezpieczenstwo bo jednak z tymi 500 voltami nie ma zartow. To
    nie Hameryka gdzie faze (120 V) badam dwoma palcami jedej reki. I nigdy nie
    dotykam podejrzanej konduity urzadzenia elektrycznego otwarta dlonia gdyz
    wiem, ze w momencie przeplywu pradu przez nia nastepuje ogruchowe zacisniecie
    palcow tak, ze puszczenie np. przewodu pod pradem jest niemozliwe. Co jest
    najczestszym powodem zejsc.
    No ale dziekuje za ocene mojej wypowiedzi w sumie pozytywna. Wlasnie ide do
    roboty jako elektryk; bede kopal 2 stopowej glebokosci row do ulozenia w nim
    kabla...
    Pzdr.