  • Data: 2009-05-10 12:48:32
    Temat: Re: bojler w piwnicy
    Od: "Piotr_Boncza" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    William Bonawentura wrote:
    > Użytkownik "Piotr_Boncza" <o...@m...com> napisał w wiadomości

    > Nie rozumiem chyba czegoś. Jest czymś niesamowitym zejście do piwnicy
    > raz w miesiącu i pokręcenie zaworem ? A jego wyjście ma po to gwint,

    Dla przeciętnego użyszkodnika jest to wysyiłek przekraczający możliwośći
    intelektualne i fizyczne.
    Poza tym, trzeba by znaleźć klucz od piwnicy.
    Gdy mówię ile będzie kosztowało zamontowanie zasobnika/bojlera to ponad
    połowa klientów stwierdza, że naciągam ich mówiąc o konieczności
    zamontowania zaworu bezpieczeństwa.
    Próba namówienia na zbiornik kompensacyjny albo anodę tytanową to wręcz
    rozbój w biały dzień :)

    pozdrawiam Piotr

    ps. Nie wiem jak z tym latającym bojlerem ale parę lat temu kocioł w
    jakiejś szkole w warmińsko-mazurskim wybrał podobną drogę.