  • Data: 2017-04-15 22:19:04
    Temat: Re: brama otwierana z dwóch stron - jak najprościej?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-15 o 22:02, Kris pisze:

    > Żaden z tych pomysłów nie zabezpiecza przed złym człowiekime który bramę przeskoczy
    i sobie od wewnątrz otworzy.
    > A nawet gdyby nie przeskakiwał to autor wątku pisze o przecięciu skobla od
    zewnątrz. Żaden z tych sposobów temu nie zapobiega pomijając to, że tylko skończony
    idiota by chciał skobel nożycami czy innym brzeszczotem od zewnątrz ciąć.

    Nie ma 100% systemów zabezpieczeń. Każdy da się złamać i każdy da się
    ominąć jak ktoś się uprze. Na dobrą sprawę można też się mocniej zaprzeć
    i skobel wykrzywić. Na rasowego złodzieja nie ma zabezpieczeń, a przed
    obszczymurkami, którzy szukają okazji aby coś podpierdolić na piwo czy
    kwacha w zupełności wystarczy. Tacy nie będą skakać przez bramę lub siłą
    jej wyważać.